.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محسن رضایی در مازندران:
عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تاریخ هنوز فرصت معرفی ارزشهای پاک شهدا و دفاع مقدس را ارائه نداده است، تصریح کرد: خلق حماسه بی بدیل شهدا در دوران 8 سال دفاع مقدس اکنون شهره جهانی شده است.
عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تاریخ هنوز فرصت معرفی ارزشهای پاک شهدا و دفاع مقدس را ارائه نداده است، تصریح کرد: خلق حماسه بی بدیل شهدا در دوران 8 سال دفاع مقدس اکنون شهره جهانی شده است.

به گزارش شمال نیوز ، محسن رضایی در یادواره شهید مهدی حکمت پناه شهرستان رامسر با بیان اینکه ارزشهای پاک شهیدان امروز اقتدار و ابهت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، یادآور شد: دفاع مقدس با تاسی از آرمان های شهدا و به برکت یاری خداوند متعال به پیروزی رسیده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ایران اسلامی اکنون عظمت 300 ساله خود را با دفاع مقدس بازگردانده است، خاطر نشان کرد: اقتدار و دستیابی به قدرت اول منطقه ایران اسلامی به برکت خونهای پاک شهدا، رشادتهای رزمندگان و ایثارگران بوده است.

وی با اشاره به دستیابی دانشمندان ایرانی در عرصه های مختلف علمی، تاکید کرد: ماهواره امید از دل جنگ برخواسته و نتیجه استواری جوانان و دلاورمردی های آنان است.

به گفته رضایی دفاع مقدس محصول اراده و تدبیر مخلصانه رزمندگان ایران اسلامی بود.

رضایی خاطرنشان کرد: اکنون ایران در زمینه دفاعی، سیاسی و نظامی حرف اول منطقه را می زند چرا که این ابهت به برکت خونهای پاک شهیدان و رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس بوده است.

وی ادامه داد: شهدای ملت بزرگ ایران و سرزمینهای مقدس با دفاع از آرمانهای انقلاب توانسته الگوی تمام نمای رشادت و بزرگمردی در جامعه باشند.

رضایی خاطر نشان کرد: لشکرهای ایران زمین به صورت گردانهای رزمی جوانان خود را به جبهه حق علیه باطل فرستاده تا ایران و ایرانی اکنون به برکت پاسداشت ارزشهای شهدا آبیاری شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سفر اخیر خود، همراه با آیت الله هاشمی رفسنجانی به کشور عراق، گفت: ابهت، اقتدار و پایمردی جوانان ایران اسلامی اکنون در منطقه زبانزد شده است.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهدای ایرانی یکی از پرافتخار ترین صفحات تاریخ ملت بزرگ ایران در جهان را ورق زنده اند، خاطر نشان کرد: آمادگی نیروهای مسلح ایران، تدابیر رهبری، ایستادگی ملت ایران و تدابیر هوشمندانه آنان، ایران را در سطح دیپلماسی جهانی و پیشرفتهای روز هسته ای، دفاعی، سیاسی و امنیتی به قدرت اول منطقه و قدرتی بازدارنده تبدیل کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران بدون تکیه به قدرتهای نظامی دنیا و به واسطه خونهای پاک شهدای عزیز به درجه بسیار بالایی رسیده است.

رضایی همچنین با اشاره به توفیقات ملت ایران پس از هشت سال دفاع مقدس در زمینه های مختلف از دولتمردان خواست در جامعه ای که به یاد شهدا و با تاسی از آرمان های آنان آبیاری شده نباید بیچاری و فقر اقتصادی وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر تقویت برگزاری یادواره های شهدا از جوانان ایران اسلامی خواست تا با مطالعه زندگینامه شهدا، آرمان های آنان را در جامعه به منحصه ظهور رسانده و در ترویج واقعی این فرهنگ بکوشند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دستاورد بزرگ شهدا پیروزی جنگ تحمیلی در مقابل رژیم بعثی و صدام جنایتکار بود، اظهار داشت: پاسداشت خانواده های شهدا و تکریم آنها باید بیشتر شود.

رضایی لازمه تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ را پاسخگویی مسالمت آمیز و صادقانه به مردم از سوی مسئولین دانست و خاطر نشان کرد: مشکلات امروز جامعه با مطالعه زندگی شهدا و تاسی از منش، ایده و تاکتیک آنان در جنگ می تواند رفع شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شاخصه جوان ایرانی باید تقویت ارزش های انقلاب اسلامی و پاسداشت یاد شهدا باشد، بیان داشت: یاد شهدا عبادت بوده و قدردانی از خانواده های شهدا صرفا در حد شعار و تبلیغ نباشد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: شهدا از ما انتظار دارند که راه آنان را ادامه دهیم.

محسن رضایی به منظور شرکت در یادواره جانباز شهید حکمت پناه به شهرستان رامسر سفر کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.789 seconds.